mája 31, 2014

EYES MAKEUP TUTORIAL

Ahojte moji najkrajší, konečne mám svoj 1. makeup tutorial, teším sa z toho veľmi.
Vždy som milovala make up, styling, módu a všetko krásne ..
len málokto o mne vie, že ma tento svet makeup/u zaujíma
natoľko, že sa tomu intenzívne venujem . 
( som samouk a preto )
skúšam - nakupujem - testujem - zbožňujem - líčim
Nie som profesionál a v čase keď som sa učila líčiť JA , nemal mi to kto ukázať a práve preto som sa rozhodla, že na mojom kanáli youtube Mishell Rujak 
vám ukážem rôzne značky , moje obľúbené líčenia a veľa iného z tohto krásneho sveta ...

Tak dúfam, že sa niečo naučíte a že si moje videá užijete ..
XoXo  
( PS : nahláste si odber na youtube - thank u )
About products :
zn. Cartrice paleta smokey eyes (biely tieň) Kúpiť
zn. Zoeva paleta Kúpiť 
zn. Rimmel Scandal eyes špirála Kúpiť
Usa FS štetce Kúpiť ( sold out )
zn. Zoeva štetce : kód 234, kód 230 , kód 221


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára