apríla 16, 2014

FRENCH QUEEN - NIKI ZSURIKOVA

Niki was guest in DUBAI show

... Kráľovná ...

MILÍ MUFFINS,
Je krásna - zábavná - talentovaná - svoj život žije NAPLNO - reprezentuje Slovensko vo veľkom štýle po celom svete - moja energia - dokonalá umelkyňa so silným vkusom a štýlom ...

Občas mám pocit, že na Slovensku sa hviezdami titulujú ľudia, ktorí by chceli byť niekým ozaj Výnimočným ..
( ale skutočnosť je iná )
Mám silnú potrebu neoznačovať hviezdou niekoho kto vytasí prsia v celej paráde a ukáže ako dokáže zbaliť vcelku priemerného podnikateľa, tváriac sa, že SPASILI SVET a PRINIESLI NIEČO EXCLUSIVE. Nikdy som nebrala vážne ani ľudí, ktorí sa za každú cenu tlačia niekam a niekomu ... 
Vždy som považovala za zaujímavých ľudí práve tých, ktorí niečo VEĽKÉ A ZAUJÍMAVÉ dokázali a nepotrebujú sa tým pretláčať v každom médiu alebo pri každej príležitosti.
Milujem HVIEZDY ( kohokoľvek aj zo SR), ktorých obdivuje a miluje množstvo ľudí najmä v zahraničí ..
( lebo tam je vidieť veľký kus práce za nimi a veľmi ťažké podmienky presadiť sa )
Není ťažké preraziť Doma, ale v ZAHRANIČÍ !
Ja osobne poznám ženu, ktorá je toho príkladom ..
NIKI - je mladá energická žena, ktorej meno je výrazným pojmom vo svete.
Skúste zájsť do Paríža a spoznáte silu jej mena a tvorby :)

Mám ju veľmi rada a baví ma svojou charizmou a štýlom..
Prijala pozvanie spolupracovať a ja Vám viem zaručiť , že to bude 
Veľký SVETOVÝ ŽÚR !!!
DÁMY A PÁNI,
predstavujem Vám umelkyňu 
NIKI ZSURIKOVÚ 
... she is SLOVAK GIRL ...
http://www.nikolazsurikova.com/


just for u babe 
I am proud of u HONEY
u re THE BEST PAINTER ever
LOVE uuuuuuu
NY forever !!!
 Niki was in French Show 


 Niki's pics :)
NIKI with MARIO WINANS 

Mario Winans about NIKI ...
INTERVIEW WITH NIKI 
C' SOON 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára