decembra 18, 2014

BIG VOLUME HAIR

Ahojte :)
V prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za malú pauzu, ale mala som veľmi veľa práce a cestovania a zmien, ale už som OK všetko je fajn a tak sa môžem s veľkou radosťou pustiť do písania nových článkov. Len nedávno som pridala novú foto na facebook a spustila sa lavína úžasných komplimentov a spolu s nimi aj veľa otázok. Veľmi ste ma potešili tým, že sa vám moja vlasová zmena páči. Ako každá žena aj ja snívam o krásnych - hustých a dlhých vlasoch. Husté ich mám vďaka genetike (thx mommy) no chcela som kvôli foteniam ich mať aj dlhé a preto som sa rozhodla vyskúšať predĺženie pomocou techniky eurolock. Už sú to roky čo sa o moje vlasy dvorne stará moja  kaderníčka Lucka (nechávam vám kontakt ) ona mi aj vlasy predlžovala a som naozaj spokojná.  Vlasy mám melírované nie farbené a melírovanie odrastov podstupujem každé 3 mesiace.
Vaše otázky mimo predlžovania boli aj ohľadne starostlivosti o ne. 
 Pripravila som preto sadu produktov, ktoré aktuálne používam. Sú to produkty, ktoré som si naozaj zamilovala a niektoré používam roky. Pevne verím, že vám tento post pomôže ak stále hľadáte to naj pre vaše vlasy. Nie nadarmo sa hovorí- Vlasy sú korunou krásy ! 
O vlasy na fotke sa mi postarali v salóne http://www.fiorio.com/ - hairstylist CHRIS (thx u so much)

CONTACT 
OBĽÚBENÉ PRODUKTY 


CHI sada  - Kúpiť TU
Pantene ICE SHINEKúpiť TU - Kúpiť TU
Shauma SilverKúpiť TU
CAVIAR Anti-AgingKúpiť TU 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára