marca 30, 2014

RED - RED - RED QUEEN


Ahojte beauty people,
Skôr než začneme chcem zablahoželať novému p. prezidentovi A. Kiskovi k jednoznačnej výhre a želám mu, aby sa mu počas jeho "kraľovania" podarilo naplniť všetky sľuby v prospech občanov !

A teraz môžme pokračovať :)
Včera som mala svoj ďalší vysielací deň i napriek tomu, že som mala veľmi zaujímavý príchod do TV (skoro som to nestihla - veľmi dlhá story ) zvládla som to a nastúpila som do vysielania ako PANI !
Mnohí sa ma vždy pýtate na športové vysielanie na obrazovkách TV SLOVAK SPORT - áno je to zaujímavé a občas to môže vyznieť divne a nedôveryhodne, že žena moderuje medzizápasové vstupy, ale priznám sa nazačiatku som ani len netušila, že to bude taký zaujímavý mužsko-ženský žúr . 
Pamätám si na svoj 1. vstup - toľko stresu trémy a plno otáznikov ????
Budem dobrá ? 
Prijíme ma mužské kritické oko fanúšika?
Poviem správne tie mená hráčov a klubov?
Nepopletiem si informácie ?
( ja totižto nemám dovolenú čítačku )

Dnes je to presne Mesiac , čo som prijala ponuku na vysielanie a som nadšená, že aj vďaka vám som dnes v športovom spravodajstve o čosi múdrejšia.
Lebo spolu tvoríme jeden tím !
Thank u guys 


GETTING READY WITH ME !

Včerajší deň bol úžasný, naozaj veľmi jarný a svieži preto som stavila na kráľovskú červenú 
v kombinácií s bielo-čiernou blúzkou, ktorá má aplikáciu kože na limci .
Len málokto vie, že do TV vysielania si moderátor/ ka nikdy niesmie obliecť zelenú farbu. 
Takže povolené sú akékoľvek iné, čím výraznejšia farba tým lepšie !
Ak sa chystáte na vysielanie alebo casting do videoklipu neoblečte si nič v zelenej farbe ..
V tomto prípade Zelená nemá Zelenú :)
Kočky, ktoré ste podľahli tomuto strihu 
nebojte sa zmeny v podobe predelnej cestičky na stred - včera som to skúsila a vyzerali moje vlasy opticky dlhšie a elegantnejšie ...
Vlasy si predeľte na stred, klasicky nafúkajte na veľkú okrúhlu kefu a predné vlasy, ktoré padajú do tváre si len jednoducho prežehlite keramickou žehličkou na vlasy..
viď obrázok  
 Finally LOOK !
Follow Me ---) INSTAGRAM

 Make- up musí byť tzv. KAMEROVÝ , čo znamená veľmi výrazné oči
veľmi výrazne pery! 
( už čoskoro budem pridávať videá make-up )
Stay tuned my babies :)
about OUTFIT
Všetky tieto kúsky mám nakúpené (v NY) počas pobytu v USA.
Preto som našla na vytvorenie tohto outfitu podobné a dostupné v našich obchodoch.

SEEN ON ME :
Župan VS: HERE
Blúzka: HERE
Červené Sako: HERE
Topánky : HERE 
Listová kabelka : HERE

Project NEW BODY with Jozef Mikle and me
c'soon 
your Misel 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára