augusta 16, 2015

WEDDING DAY with ANDY / MAKEUP DETAILS


Ahojte Dolls ,
V prvom rade som nesmierne šťastná, že sa vám páčila moja práca na krásnej klientke ANDY  v sobotu 
( makeup a vlasy ) 
Andy je veľmi krásna žena, takže robiť na jej tvári makeup nie je žiadna veda ...
Keďže svadobný deň D - je veľmi časovo náročným dňom a verte, že nielen pre nevestu ale aj pre hostí, ktorí sa tejto udalosti zúčastňujú ako aj naša Andy .. Preto som chcela staviť na kvalitný - jednoduchý makeup, ktorý vydrží veľmi dlho a vyzerá super aj o 7 hodín ..
Vždy si pri Andy vyberiem niečo , čo chcem zvýraniť najviac a tentokrát to boli OČI  . Rozhodla som sa z množstva krásnych mihalníc značky Velour lashes 
použiť model T Dot Oooh!  
Myslím si, že výsledok na seba nenechal dlho čakať a od pridanej fotky na Mishellbeauty sa mi zaplavila schránka emailov správ rôznymi otázkami od produktov až po otázky typu-  " akým foťákom  bola nafotená  vzniknutá fotka ...

Fotka na stránke bola zachytená na IPHONE 6 
Za tieto 2 krásne fotky ďakujeme fotografovi a jeho priateľke, ktorí sa nám ozvali priamo zo svadby aby našu prácu pochválili začo im ďakujeme - potešilo veľmi ..
Na vaše zvyšné otázky ohľadne makeup(u) nájdete odpovede dole pod fotkami
 ( btw nedávala som vám prelinkovanie ako štandardne na daný produkt lebo konečne priletela Milka a chcem sa venovať aj jej 
Aaaaaaaaaa ktorá aby som nezabudla vás všetkých pozdravuje a teší sa na všetky projekty s vami !
Love u so much !

Chcem sa poďakovať slovenskému fotografovi Ľubošovi Ďuricovi za krásne fotky . 
Jeho prácu môžete sledovať a jeho služby si objednávať na stránke : 
Client - Instagram @aangelsecrets 
Makeup and Hair by MISHELLBEAUTY

MAKEUP DETAILS 
PRIMER MAC Size to Go Strobe 
Charlotte Tilbury Wonder Glow Instant Soft-Focus Beauty Flash
Make Up Forever Face & Body Liquid Makeup HONEY no. 34
 Laura Mercier Secret Camouflauge concealer in the shade SC3
Contour with TOM FORD Shade and Illuminate 
Make Up Forever Super Matte Loose Powder 
Anastasia Beverly Hills Contour Kit Medium to Tan 
MAC Mineralize Skin Finish Soft and Gentle 
Velour Lashes T Dot Oooh! 
Makeup and Hair by MISHELLBEAUTY



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára