mája 05, 2014

MAKE-UP ATELIER PARIS

Ahojte moje krásky a fešáci :)
Dnes som sa zamerala na kozmetickú značku, ktorá ponúka exkluzivitu, 
rôznorodosť farieb a kvalitu.
V poslednej dobe ma veľmi zaujala práve táto značka dekoratívnej kozmetiky..

Na výber máte množstvo krásnych farieb, ktoré odvedú naozaj skvelý kus práce ..
to the future :
Vo videách Vám ukážem ako sa nalíčiť paletkou očných tieňov ..
To, čo zaujalo mňa 


Výhodou je, že nakúpiť si tieto produkty môžte ONLINE
Taktiež ma zaujal super projekt, kde sa naučíte vďaka profesionálkam krásne líčiť s touto dekoratívnou kozmetikou v KOŠICIACH .

Páči sa mi táto myšlienka a keďže osobne poznám prácu týchto make-up artistiek viem, že ak sa rozhodnete budete veľmi spokojné a naozaj si z tejto školy odnesiete veľa.

Najbližšie termíny školení :
your Mishella


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára