marca 21, 2014

INTERVIEW with SILVIA KUCHERENKO


Milí beauties,

Som veľmi šťastná a nesmierne si vážim spoluprácu v tomto mesiaci Marec, ktorý je venovaný 
VYSOKEJ ELEGANCII a LUXURY STYLE!

Je úspešna žena - mamina- topmodelka- reprezentatívna manželka.
Jej meno sa vo svete modelingu - dizajnérov a úspešných vplyvných ľudí skloňuje len v tom najlepšom.
Má prakticky všetko po čom ženy (i muži) túžia.
Dnes sa porozprávam so Silviou KUCHERENKO a vy všetci ste pozvaní !

Čo nám prezradila a aký odkaz zanechala nám všetkým ženám ? 
Nechajte sa inšpirovať topmodelkou Silviou KUCHERENKO !
Silvia official fanpage





INTERVIEW with SILVIA KUCHERENKO 

1. Ako sa máš Silvi a ako sa Ti momentálne darí ?

Silvia: ,,Ďakujem, darí sa mi a mám sa fajn ".

2. Kedy si vhupla do sveta modelingu ?

Silvia: ,,Už ako 14 ročná som začala fotiť, potom som nafotila book s Imrichom Ráczom (uznávaným fotografom ) a následne som mala odcestovať pracovne do Japonska, len ma rodičia nepustili čiže úplne naplno a v zahraničí som začala ako 18 ročná."

3. Si vo svete uznávaná topmodelka, ako sa to dá dosiahnuť, čím si musí mladá baba prejsť, aby raz bola úspešnou a uznávanou modelkou rovnako ako Ty ?

Silvia: ,,Musela som zniesť aj prehry a odmietnutia, samozrejme nenechať sa odradiť a pracovať profesionálne. Nepripúšťať si vkus ľudí k telu a byť nad vecou. Stalo sa mi, že som mala zaplatenú letenku a jednoducho nedošla som na fotenie aj keď ma čakal celý štáb z Nemecka. Dôvod? No, lebo sa mi po párty nechcelo nikam ísť. S odstupom času to hodnotím ako neprofesionálne, ale nestalo sa to veľa -krát."

4. Už niekoľko rokov sa pohybuješ v spoločnosti úspešných ľudí so zvučnými menami a na konte viacero luxusných kampaní, máš know-how na tieto úspechy ?

Silvia: ,, Nemám naozaj, snáď veľa pomôže byť pred klientom pokorná a milá. To naozaj pomáha ;-0

s Robertom CAVALLIM

5. Aj napriek tomu, že reprezentuješ slovenskú krásu vo svete modelingu veľmi úspešne si terčom bulváru, prečo si myslíš , že si vyberajú práve Teba ? A vôbec Silvi riešiš to?

Silvia: ,, Chápem ich prácu, dokonca ich aj rešpektujem. Neriešim to a častokrát si to ani nevšímam len je pár jedincov, ktorí tam nepatria a zneužívajú masu nato, že vyzerajú ako vyzerajú a potom si to odnesiem napríklad ja. Nebudem menovať, ale úbohosť istej osoby a nevyrovnanosti so sebou samou som dodnes nepochopila."


6. Skvelý vkus obliekania a dokonale upravená žena - takto Ťa vidia mnohé ženy a viacero z nich by chcelo vlastniť zopár kvalitných kúskov z tvojho šatníka. 
Kde a ako často najradšej nakupuješ ?

Silvia: ,,Veľa vecí som dostala od návrhárov napríklad od Cavalliho som dostala na narodeniny veľkú krabicu s oblečením,čo som vôbec nečakala. Na Slovensku mám rada predajňu ARMANI JEANS CENTRAL, sú tam veľmi pekné kúsky ( inde na Slovensku nenakupujem a keďže som tejto predajne tvárou - mám od nich všetko zadarmo Armani rifle mi najlepšie sadli, naozaj tvarujú super postavu".

tvár značky Armani Jeans CENTRAL


7. Aký štýl oblečenia máš najradšej a naopak v čom ťa určite nikdy nestretneme ?

Silvia: ,, Nemám rada úplne športové outfity, ale mám rada športovú eleganicu. Eleganciu večernú si predstavujem v šatách od Versace, sú sexy a klasika zároveň, majú štýl a keď si to žena môže dovoliť tak Versace na večer sú tou najlepšou voľbou."

Silvia s manželom v šatách od Versace


8. Máš prekrásnu zbierku topánok ( v dobrom závidím aj ja zbierku tvojich topánok CH.L )
vieš koľko ich máš ?

Silvia: ,, Mám najradšej CH. Louboutin. Na množstvo neodpovedám :)


9. Prezradíš nám recept na krásu a štíhlu postavičku ?( ak existuje nejaký tvoj ).
Koľko času venuješ starostlivosti o seba ?

Silvia: ,,Ja vďačím genetike, ale áno ak majú ženy problém s priberaním tak odporúčam papať veľa rýb ,vynechať cestoviny, mliečne výrobky a sladké len občas. Ja alkohol nepijem skôr sem tam pohár šampanského. 
Je to môj životný štýl - starať sa o seba! Mám veľa rituálov, ktoré previdelne robím, tak ako keď si umyjem 4 krát denne zuby."



aj Silvia nosí klobúky 





10. Čo robíš preto, aby si mala tak krásnu porcelánovú pleť ?
Silvia: ,,Naozaj preto nič nerobím, nie si prvá, čo sa ma pýta na pleť. Pre pleť robím minimum musím sa priznať, že ani na kozmetiku nechodím."

11. Aká je Silvia Kucherenko v reálnom živote keď nie je zrovna pred objektívmi fotoaparátov ?
Silvia: ,, Normálna až veľmi normálna ... veľa ľudí si môže myslieť, že som namyslená, ale opak je pravdou ...som vtipná aspoň ludia sa so mnou bavia dobre, ale som niekedy prísna. Hlavne v niektorých názoroch, ktoré nemením a nemením ani stoličky ... Mám svoje zásady, ale to prišlo vekom a skúsenosťami ... Aj, čo sa malého týka, viem ako ho chcem vychovávať, čo smie a čo nie, v tom mám úplne jasno..."
so synom Alexandrom

12. Máš motto , ktorým sa v živote riadiš ?

Silvia: "K dobrej knihe treba dobrých čitateľov..."
13. Aké je to byť úspešnou ženou -mamou- skvelou manželkou- reprezentatívnou dámou teda, menila by si niečo na svojom živote a rozhodnutiach ?
Silvia: ,, Nie nič by som nemenila... Neviem ja sa vnímam normálne... som baba ako každá iná. Mám svoje dobré aj zlé vlastnosti. 

Myslím, že som iná, nie tým, že som najlepšia,
ale JA som JA !

Nobody is perfect but unique !

2. part with SILVIA
 c'soon 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára