februára 07, 2014

TELEVÍZIA - ZÁKULISIE - VÁŠEŇ - MY LOVE 2.edícia

Ahojte moji beauty ľudia,


Asi väčšina z Vás sa dnes chystá niekam na party ( veď čo by ste sedeli doma po celom týždni , nie?) alebo stráviť krásny večer so svojou polovičkou pri dobrom sekte vína.. Tlieskam Vám lebo takto si predstavujem skvelý piatok:)
Ja som pred pár rokmi približne v takom čase cestovala domov z Prahy na východ, aby som si splnila veľký sen, o ktorom som ani nevedela, že sa stane v tak krátkej dobe skutočnosťou..
Prečo začínam práve takto netradične, sa dozviete neskôr :)
Viete, niekto sa možno začuduje a v duchu si povie :,, Tebe muselo šibať keď si sa vrátila z veľkej Prahy na východ ..Viem, áno odísť z veľkomesta , kde sa žúruje takmer každý deň , kde je tých možností fúúú veľmi veľa a kde je také množstvo zaujímavých kontaktov a ľudí je čudné ..No, rozhodla som sa pretože i keď Praha bola skvelá, dokonalá a život v nej úžasný , vnútorne som nebola spokojná JA a to bolo podstatné. Preto som rýchlo zbalila svoj kufor  a cestovala dlhých 13 hodín na východ.
                                            TOTO je výhľad na PRAHU



Keď som konečne dorazila domov, bola som unavená a plná obáv či som urobila dobre , predsa len na život v Prahe človek nedokáže zabudnúť jedným odchodom ..
No vedela som, že ma čaká niečo, čo som chcela a načo som čakala celý život -PRÍLEŽITOSŤ..
Už v Prahe som vždy pozerávala STV , áno priatelia našu starú známu STV.
Práve tam som totižto objavila inzerát na casting do novej TV :) (kto čítal predošlú časť sa asi smeje teraz so mnou ) , kde som si zavolala a prihlásila sa na casting, ktorý sa v tom čase konal v Nitre pred 4 rokmi v pondelok ..
Keďže Nitra nie je a ani vtedy nebola od východu vzdialená hodinu musela som cestovať vlakom deň vopred , teda v nedeľu :) Dnes sa na tom bavím, ale vtedy som nadávala na ŽSR, ochh ani neviete ako veľmi som ich nemala rada zato, že som kvôli zlým prípojom musela do Nitry cestovať neuveriteľných 16 hodín ..:) OMG , áno dobre čítate 16 hod.
Na tej strastiplnej ceste som toho zažila veľa, premrzla na stanici v Trenčíne a skoro nasadla na zlý vlak smerom do Košíc, verili by ste tomu? Nebyť tety , ktorá strážila verejné WC dnes by som ten casting nestihla :) Takže milá pani "vedúca" veľké ĎAKUJEM za možnosť nalíčiť sa , za pohár vody a za dobrú orientáciu, za 10 minútové počúvanie ( nácvik ako sa odpromujem ) a za Vaše - " No nič moja pokecali sme si, ale o minútu Vám odchádza vlak" :)
MASAKER ľudia MASAKER !
Boli ste niekedy v situácií, že neviete kde je sever a ako sa voláte ? Ja áno :)
Keď som konečne za pomoci celej rannej smeny nastúpila na dobrý vlak a dorazila do Nitry , kde ma na stanici privítali asi všetci bezdomovci z okolia Nitry (smejete sa? teraz už aj ja ) tak som bola šťastná, že som mimo ohrozenia :)
A tak začal môj sen mať lepšiu podobu hlavne keď som došla pred zelenú budovu, v ktorej sa mal konať casting , kde ma skoro ráno nik nečakal ..:) Poviete si neuveriteľné, že?:) 
Našťastie o hodinu došli ľudia z produkcie a mohol sa začať moj sen napĺňať, veď koniec koncov bolo načase :) Môj casting trval dodnes si to pamätám akoby to bolo včera 45 sekúnd potom čo som bola popripájaná rôznymi káblami , napojeným mikrofónom :)) Povedala som len jednu vetu , kde som v odposluchu ( slúchadlo v ušiach , kde moderátori dostávajú pokyny od réžie ) počula od mojej dnes skvelej kámošky a veľkej osobnosti Ivanky vetu- ,, Miška ste dokonalý materiál , prídite dole do réžie podpísať zmluvu o vykonávaní umeleckého diela , kolegovia Vás prídu odpojiť -vy sa stávate tvárou TV a získavate kontrakt, všetkým ostatným babám ďakujeme za účasť ( bolo ich na castingu 275 krásnych , vyspatých až priam dokonalých báb) 
Keď to teraz píšem a vžívam sa do tej situácie spred 4 rokov lezie mi mráz po tele ..
Stála som hore v štúdiu a neverila som , čo som počula a zažila.. Najlepší pocit na svete, najkrajších 45 sekúnd , celé svoje detstvo som na sebe pracovala, tak veľa hodín strávených sledovaním p.Nory Beňačkovej, toľko načítaných kníh, tak veľa premodlených nocí a ono je to tu !!!( a trvalo to iba 45 sekund??? Čo?? Neverím tomu )
Neuveriteľný pocit, pre Ivanu -produkčnú to bola jedna veta , pre mňa to bola zmena v živote a splnený sen, prebdená noc, odchod z Prahy, skoro zmeškaný vlak..
Priatelia neuveriteľný pocit , ktorý mi nik nevezme v živote nikto mi ho neukradne , nepožičia si ho , nik mi ten moment nevymaže ..
Malá Michaela z východu to dokázala .:)

Nech v živote robíte, chcete , túžite po niečom poprípade po niekom tak veľmi , že ste ochotný urobiť čokoľvek , ak ste pre niečo skutočne zanietený tak veľmi , že ste ochotný zanechať svoju zónu pohodlia a kráčať za tým aj cez prekážky -tak to urobte a makajte na sebe, choďte si za tým a nevzdávajte sa toho ! 
Jedna veľká celosvetová firma ma vo svojom slogane veľmi jednoduchú vetu-" JUST DO IT ! "(Len rob to ) !

                   " Robte to, čo Vás baví a dostanete to, čo chcete " ...

Zdá sa Vám to miestami neuveriteľné, je to v poriadku aj mne to stále ešte príde ako niečo neuveriteľné.

         " Dávajte si pozor nato, čo si želáte lebo sa Vám to môže splniť "

INCHEBA 2011



                                 
                                       MOJA NAJMENŠIA OBDIVOVATEĽKA s MAMINOU
         
          MASSIMO PRADERA - kaderník futbalistov AC MILANO všetkých talianských hviezd


klikni tu : Moja 1.nahrávka :) 

Môj comeback guys:

HAPPY FRIDAY and U HAVE A FUN :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára