septembra 23, 2015

INTERWIEV with NIKI ZSURIKOVA


Ahojte beauty lovers, opäť sa k Vám prihovára Emili a.k.a SWEEDY,
Tentokrát s novým príspevkom - "UMENIE" alebo "ART "
Keď sa spomenie toto vyššie uvedené slovo , hneď ma napadne - jeden KVALITNÝ človek, 
KRÁSNA žena , naša BFF NIKI ZSURIKOVÁ , ktorá je úspešnou a vyhľadávanou artistkou nielen doma, ale aj v zahraničí. 
Jej "SIGNATURE" je odraz toho čo miluje a Kto je ... 
TEAM MISHELLBEAUTY pre Vás pripravil špeciálny rozhovor.
Niki, ďakujeme, že aj napriek pracovnej vyťaženosti si si našla čas ..
WE LOVE U SO MUCH


1. Ako vnímaš beauty a umenie? Spájaš vo svojej tvorbe tieto 2 aspekty ?
Krása a umenie sú pre mňa dva veľmi blízke aspekty a zároveň veľmi relatívny pojem. Gréci krásu nazývali "Kalokagatia" krása tela a ducha a ja sa možno stotožňujem s týmto názorom. Umenie je niečo čo vychádza z vnútra a zároveň sa snažíme vytvoriť niečo krásne a dať tomu formu. Keď maľujem obrazy chcem aby boli živé a zároveň mali hĺbku.
FACEBOOKNIKI ZSURIKOVA FB

2. Mohla by si nám priblížiť to ako si sa dostala k umeniu a kto alebo čo Ťa ovplyvnilo ? 
K umeniu som inklinovala už ako dieťa. Prvé čo som držala v ruke bola asi ceruzka a hlina . Bavilo ma už v detstve kresliť a modelovať. Rodina ma v tom podporovala a akosi mi to ostalo až doteraz. Umenie je súčasť "mňa" je to niečo čo sa nedá oddeliť. Buď ste alebo nie ste umelec, ale každý umelec časom dozrieva a rastie.

3. Si krásna žena, čo je pre Teba alfou a omegou v strarostlivosti o pleť ? Načo si potrpíš a čo nesmie chýbať v tvojej každodennej rutine? 
Čo sa týka starostlivosti o pleť, tak základom pre mňa je mať dobré tonikum a odličovacie mlieko, hydratačný krém na prírodnej báze. Veľa produktov nepotrebujem pretože som toho názoru, že najdôležitejšie je sa hydratovať zvnútra čiže dodržiavať pitný režim a stravovať sa zdravo.
NIKI with her boyfriend (famous singer )

4. Si jednou z oficiálnych tvári Mishelldolls, ako vnímaš túto spoluprácu so značkou Mishellbeauty ? 
Miška a Milka sú moje kamarátky v prvom rade, ale to, že ma považujú za ich "Mishelldolls" je pre mňa určite veľká česť. Vždy sa niečo nové pri nich naučím čo sa týka líčenia a trikov no a vždy si vieme navzájom povymienať názory a nové nápady, ktoré inšpirujú nás všetky.

5. Niki, čo Ty a móda, nedá sa prehliadnuť tvoj osobitý štýl, kde sa to rodí odkiaľ berieš inšpiráciu ?

Móda je pre mňa Timeless. Nikdy som sa neobliekala podľa toho čo bolo zároveň aktuálne, ale ako som sa ja cítila a v čom som sa cítila pohodlne. Nosím veľa čiernej s tou nikdy nič nepokazíš a vždy ostane v móde Mám rada aj farebné veci, ale vždy to treba ladiť s mierou. Mám rada športovú eleganciu a hippiechic. Inšpiráciu beriem z bežného života a čo vidím . Ak sa mi to páči, tak si to kúpim asi je to prirodzený inštinkt po mame. Moja mama mala vždy vzťah k móde a doplnkom a veľa som ich aj od nej podostávala.
Niki with Mommy
 
6. Môžeš nám prezradiť, aké sú tvoje plány na najbližšie obdobie?
Plánov mám veľa ... Kde začať? :))) Maľovať, maľovať a maľovať. Popritom mám robotu, ale cieľom je sa zamerať hlavne na umenie a vytvoriť nové diela na výstavu. Mám toho veľa a občas zabúdam nato čo je pre mňa prioritou, ktorá ide mnohokrát bokom. Žijeme v dobe kedy je veľa všetkého a aby si prerazil musíš byť nie o krok ďalej ale o 100 krokov. Nato treba správny timing a určite financie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára